Ach ty nadpisy. Ach ty pravidla. A co teprve to dodržování, ať to má čtenost. Takže kvůli seo sem musim dát x krát klíčové slovo Spotify, Spotify, Spotify, Spotify, Spotify.
A taky bych prý měl dělat odstavce.
Nebo ovce? Nebo se sklonit a jet na to klasiku “ale takhle to dnes funguje”. NIKDY.
Třeba Petr Mára řekl v posledním podcastu Středověk, že Babišova Pumpa na výjezdu do Brna je super a protože ostatní benzínky, jsou na hovno, tak nemá problém tam nechat nějaký peníze. Peníze tomu zkurvysynovi. Proč to píšu?
Protože nemám rád stádovitost a primitivní obhajování věcí, které někdo dělá jen pro svojí lenost a pohodlí. A producentské stádo přeletělo ze soundcloudu na spotify, protože plays rovná se peníze. To pak ale znamená žádné remixy, blendy, refixy, nic. Asi si říkají, proč bych dělal nějaký remixy, když z toho nic mít nebudu. Pokud máš komunitu a dáš to na bandcamp, tak to ráda podpoří.
Další věc je ta, že pokud všichni DJs budou hrát pouze muziku, co si koupí na iTunes atd. , tak všichni budou hrát to samé. Remixy atd. to dělají rozmanitější a proto je dobré, pokud tu služba jakou Soundcloud je. Takže se poté vyplatí tam muziku hledat a nespoléhat se pouze na algoritmus, co ti nabídne. A jak se ví, ten ti nabídne pouze to, co je podobné tomu, co jsi už poslouchal, takže budeš v jedné a té samé bublině.
Na soundcloudu samo najdeš i záznamy různých rádio shows. Všichni znáte Soulection a i přesto, že jsou na Apple Music, tak to furt jedou. Nedávno jsem tu nahazoval jednu super show z Polska. A další sem budu nahazovat. Proč. Protože daní selektoři, kteří mají vkus a cit, vždy vyhrabou to, co ti neřekne v pátek Spotify. A jít hlouběji je základ. Vždy jsme chtěli víc a neíit jen po povrchu aka povrchní.
Proto jsem v díle 62 hrál pouze věci ze Soundcloudu, které na 90% jinde nenajdete.
Pořad Cream Sound každý čtvrtek od 19 do 21 na rádiu Color.