Spojené Státy se v těchto dnech mění, jako už každoročně po dobu stovek let, na tradiční místo. Oslavy Nezávislosti patří v červenci k nejdůležitějším historickým a společenským událostem a to nějak oslavíme i tady, s číslem 56. Nebude hymna, nebudou hamburgery nebo patriotismus. Naopak oslavíme po našem jednu historickou značku, která má velkou hodnotu a ještě větší symbol, když už se teda máme bavit o tradicích.
Vydavatelství Stones Throw je tou zemí zaslíbenou. Typografické logo pod sebou nese kus historie, dva kusy velkých umělců,hudebníků a je ho potřeba oslavovat den co den. Dnes nám to tak tedy výjde a vy si užívejte poslech vybraných záležitostí, které v průběhu skoro bezmála dvaceti let našli domov na tomto Kalifornském labelu.
A protože se dnes bavíme o historii, jednou takovou hned začneme. A sice releasem s výrobním číslem STH 2001, kterým člověk stojící za tímto vydavatelstvím – Peanut Butter Wolf vše v roce 96 začal. Byla to skutečně světová skladba My World Premiere ještě zesnulého kolegy Charizma se společným singlem, smyčkující syrovostí otevírající historii.
A kdybych začal oslavy dnes, pokračoval bych ještě za týden. Je toho skutečně spousta o čem se můžeme na tomto vydavatelství bavit, hlavně pak se seznamem různorodých hudebníků se svými projekty. Roster všech vydávajících jde do stovek, vybrat musím jen pár. Proto musím šampiónský zvuk z Jaylib.
Spousta rapu, klidně ale jazzu, soulu, funku až po elektro a pop. Proč ne. Stones Throw hraje všemi barvami, jen né ve stejných kolejích. Dnešní oslavu tak uzavře funkový projekt L.A. Carnival s vinyl-singlem Blind Man z roku 2003. Tímto díky za vaší pozornost, svůj pátek si vychutnejte v příjemné atmosféře, když už máme i ten svátek u nás. A dejte třeba vědět co vy a Stones Throw, jaké hudebníky máte rádi vy apod.