Třiadvacetiletý T-Pain, král vokoderu a ten, kdo tuto technologii znovu zpopularizoval, poskytl před pár dny rozhovor deníku Chicago Sun, ve kterém se podělil o pocity ze své dosavadní kariéry.
Když se zpěvák objevil na scéně, spousta kritiků a posluchačů o něm mluvila jako o sezónní hvězdě, která nejspíš brzo zhasne. T-Pain přiznává, že kvůli negativním reakcím na jeho zpěv o sobě na začátku kariéry pochyboval. „Nepředstavoval jsem si, že by moje kariéra přežila mé první album. Setkal jsem se se spoustou nenávisti, viděl jsem, jak mě lidi nepřijímají. Bylo to divný. Myslel jsem, že v rychlosti prodám 200 tisíc alb a budu venku ze hry.“
V listopadu mu ale vyšlo už třetí album „Thr33 Ringz“, které následovalo po zlatém debutu „Rappa Ternt Sanga“ a platinovém albu „Epiphany“, a T-Painovi stále zvoní telefony se žádostí o spolupráci. Jako producent se objevil na albech od Akona, Ushera, Lil' Wayna, Ciary a dalších, nemluvě o počtu hostovaček.
V rozhovoru se probírala i rostoucí obliba technologie auto-tune mezi ostatními interprety. „Nechápu, proč nenáviděný umělec je zároveň ten, kterého ostatní nejvíc kopírujou,“ řekl T-Pain. „Slyšel jsem, jak si lidi berou můj zvuk a připisujou si zásluhu. Říkám si – sakra, byl jsi snad mimo společnost a neposlouchal jsi rok rádio? – Ale jsou to ty samý lidi, co se mnou chtějí nahrávat.“
Jedním z těch, kdo si užívání vokoderu velmi oblíbili, je Lil' Wayne. S tím dal T-Pain dohromady projekt T-Wayne a připravují společné album, zatímco jsou spolu na turné. T-Pain už mezitím myslí na další sólovku, na níž by chtěl překročit hranice urban music a spolupracovat s country zpěvákem Timem McGrawem.