Gameův úspěch s necelými 400.000 prodanými kusy jeho nového alba během prvního týdne bude zřejmě jen zlomkem toho, kolik lidí si v prvním týdnu koupí Jay-Zho novou desku „Kingdom Come“, která vyšla toto úterý. V Americe se podle posledních zpráv rychle vyprazdňují pulty, na kterých jeho CD leží, a podle některých odhadů se celkové prodeje v prvním týdnu mohou pohybovat okolo čísla 850.000. „Kingdom Come“ se tak velice pravděpodobně stane rapperovým devátým #1 albem.
Vydání alba předcházelo celosvětové turné a kuriózní nápad v podobě Hangar Tour, kdy Jigga během méně než 24 hodin odehrál 7 koncertů ve všech koutech USA. Jay se mimoto objevil v reklamách na Budweiser, Hewlett-Packard a NBA.
Jen tak pro srovnání, klasického alba „The Blueprint“ se v prvním týdnu prodalo okolo 450.000 kopií. Zatím největším prodejním úspěchem v prvním týdnu se letos může pochlubit country skupina Rascal Flatts, jejichž dubnové album si 7 dní po vydání koupilo přes 714.000 lidí. I kdyby Jigga nakonec tento rekord nepřekonal, má zlatou desku téměř jistou.